مزایای دوربین مدار بسته

 

مزایای سیستم های مدار بسته بسیار زیاد است و در اینجا به 6 مزایت کلیدی دوربین های مدار بسته در منزل می پردازیم .

 

6 مزیت دوربین مدار بسته:

  • آرامش خاطر 
  • بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرم 
  • پیگرد قانونی
  • نظارت از راه دور
  • کاهش حق بیمه 
  • قیمت پایین کیفیت بالا

 

آرامش خاطر

احساس امنیت کنید، احساس امنیت کنید و احساس خوبی داشته باشید! دانستن اینکه شما یک سیستم دوربین مداربسته نصب شده توسط نصاب های حرفه ای دوربین مداربسته دارید، تا حدودی ذهن شما را در مورد ایمنی خانواده و خانه خود آرام می کند. این یکی از بزرگترین مزایای دوربین مدار بسته است.

 

بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرم

مجرمان از نفوذ به خانه شما و سرقت از شما یا ارتکاب جرایم دیگر مانند خرابکاری و رفتارهای ضد اجتماعی منصرف می شوند. اکثر مجرمان گزینه آسان را دوست دارند و به دنبال املاکی هستند که توسط دوربین مدار بسته محافظت نمی شوند.

 

پیگرد قانونی

اگر جرمی در داخل یا خارج از خانه شما رخ دهد، در صورت نصب دوربین مداربسته، پیگرد قانونی شانس بیشتری برای موفقیت دارد. مظنونان را می توان به راحتی شناسایی کرد و فیلم های دوربین مداربسته شواهد قانع کننده ای برای دادگاه ها هستند.

 

نظارت از راه دور

یکی دیگر از مزایای دوربین مداربسته این است که سیستم های مدرن امکان نظارت از راه دور را بر روی رایانه، تبلت یا تلفن همراه از طریق اتصال ایمن از طریق اینترنت فراهم می کنند. شما می توانید از راه دور از هر کجای دنیا وارد شوید و دوربین های مداربسته خود را برای فعالیت بررسی کنید.

 

کاهش حق بیمه

شرکت های بیمه اغلب حق بیمه شما را در صورت نصب دوربین مدار بسته کاهش می دهند. ارزش آن را دارد که با بیمه گر خود تماس بگیرید تا دریابید که آیا می توانید در حق بیمه خود تخفیف داشته باشید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

قیمت پایین کیفیت بالا

این روزها نصب دوربین مداربسته خانگی نسبتاً ارزان است. دوربین‌ها، دستگاه‌های ضبط ویدیوی دیجیتال (DVR) و نصب توسط نصاب مجرب مقرون به صرفه است و با نگاهی به مزایای بالا ارزش هزینه را دارد. دوران فیلم‌های سیاه و سفید با کیفیت پایین به پایان رسیده است، سیستم‌های مدرن قادر به ضبط و پخش کامل HD (با کیفیت بالا) هستند.

 

 

کلام پایانی:

تیم وندور لیست ایران با بهترین تولید کنندگان و نصابان دوربین مدار بسته همکاری می کند و هدف اصلی شرکت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.

امید واریم با اعتماد شما رضایتتان را به دست بیاوریم .

 

وندورلیست ایران مرجع تامین و تجهیز کالا

حامی ایرانیان با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت

همراه با شرایط تهاتر

جهت تامین متریال ساختمانی خود با ما ارتباط بگیرید.